سیستم جدید بانکی زمانه از فناوری blockchain برای اندازه گیری ارزش شخص برای جامعه استفاده می کند
بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

شهروندان جزیره آنییتوم در جمهوری وناتو با اساتید دانشگاه بینگامتون ، دانشگاه ایالتی نیویورک همکاری می کنند تا ارزش واقعی خود را به عنوان انسان آزمایش کنند.


یو چن ، استادیار مهندسی برق و کامپیوتر و J. Koji Lum ، استاد مردم شناسی و علوم بیولوژیکی ، از یک سیستم بانکی زمانی غیرمتمرکز (BlendTBS) با استفاده از blockchain (BlendTBS) استفاده می کنند تا ارزش انسانها را از نظر تعهدات اجتماعی و کمک به آنها اندازه گیری کنند. دیگران. بانکداری وقت یک سیستم تجارت کار مبتنی بر متقابل است که در آن ساعت ها به عنوان ارز استفاده می شود. مردم به جای پرداخت پولی سنتی ، مهارت های خود را در ازای ساعت ها ارائه می دهند.

چن گفت: "بانکداری وقت ، فناوری blockchain را خاموش می کند ، برنامه ای که زمان تمام داده های لازم را به روشی مطمئن و شفاف ضبط می کند." "این یک رابطه قابل اعتماد ، جمعی را ترویج می کند و ارزش های مردم با توجه به مدت زمان قرار دادن آنها در فعالیت ها و کمک به خدمات به جامعه ارزیابی می شوند. این ارزش ها در سیستم بانکی زمانی (TBS) ثبت می شوند ، که پس از آن به افراد و سازمانها امکان می دهد. برای استفاده از مبادلات خدمات همتا به همسالان ، استفاده از زمان TBS برای انجام معامله. این سیستم ساکنان را ترغیب می کند تا در اجتماع محلی مشارکت کنند ، که در این صورت به تقویت پیوند بین اعضای جامعه کمک می کند . "

بخشی از برنامه تحقیق اجرای نمونه اولیه از سیستم BlendTBS در جزیره آنییتوم است. این منطقه در حال توسعه دارای آموزش رسمی محدود است اما به تلفن های همراه دسترسی دارد و آنها را به عنوان یک نقطه اصلی مطالعه میدانی برای رابط بصری و آیکون محور سیستم قرار می دهد. سیستم Vanuatu-BlendTBS دارای دو کارکرد اصلی است که به شرکت کنندگان امکان می دهد تا زمان کار را تعویض کنند ، و همچنین پاداش یا مجازات رفتارهای طرفدار و ضد اجتماعی را مجازات می کنند. داده ها با استفاده از فن آوری blockchain ضبط خواهند شد و محققان پیش بینی می كنند كه افراد شركت كننده بدون تغییر در زندگی روزمره خود می توانند داده های معنی دار ارائه كنند.

تحقیقات نشان می دهد که درگیری فعال در زندگی اجتماعی منجر به کیفیت بالاتر زندگی در افراد می شود و چن و لوم معتقدند که یک سیستم بانکی با تمرکز غیرمتمرکز می تواند پاسخی برای استفاده روز افزون از هوش مصنوعی (AI) باشد.

نمایی از ساحل روستای اصلی آنالوگلوات در آنییتوم. کاربران باید عکس را به کوجی لوم نسبت دهند. اعتبار: کوجی لوم
چن گفت: "هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (ML) ارتباطات جهانی ، فعالیت های تجاری و روابط اجتماعی را در اقتصادهای صنعتی تغییر می دهند." "هوش مصنوعی می تواند از انسان بهتر عمل کند و آنها را در محیط کار جایگزین کند ، هزینه های تولید کنندگان را کاهش داده و شیوه ساماندهی اقتصاد و جامعه را تغییر دهد. این نگرانی ها راجع به ارزش انسان ها و اینکه چگونه می توانیم برای تحقق تعهدات اجتماعی خود تلاش کنیم ، ایجاد می کند. مسئله عدم انسجام اجتماعی ، باعث می شود افراد غریبه شوند و به یکدیگر اعتماد نکنند. "



به گفته محققان ، برای تعیین ارزش واقعی یک شخص ، می توان همه این مشکلات را کم کرد.

چن گفت: "این تحقیق نشان می دهد که ارزش یک انسان در انجام وظیفه ما نسبت به جامعه با خدمت به هموطنان خود نهفته است."

چن و لوم امیدوارند که این تحقیق مفهوم "کار" را در بین بشر بازتعریف کند و علاقه بیشتری به نقشهایی که فناوری blockchain می تواند در جامعه مدرن بازی کند ، القا کند.

چن گفت: "بر خلاف فعالیت های ذهنی یا جسمی برای دستیابی به مزایای ملموس ، اکثر مردم مشغول کارهایی هستند که نیازهای روانی ، عاطفی یا معنوی هموطنان را برآورده سازد." "تا آن زمان ، با ارزش ترین اعضای یک جامعه افرادی هستند که قادر به خدمت به افراد دیگر هستند."

مقاله "یک بانکداری با تمرکز غیرمترقبه با زمان Blockchain برای یک سیستم جدید با ارزش اجتماعی" در دومین کارگاه بین المللی توزیع لجر توزیع شده از چیزها (DLoT) که با کنفرانس IEEE 2019 در ارتباطات و امنیت شبکه (CNS) برگزار شد ، ارائه شد.

 بیشتر بخوانید: پمپ وکیوم خلاء در حمل و نقل روغن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: